Gily=Air - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van carlageorge - WaarBenJij.nu Gily=Air - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van carlageorge - WaarBenJij.nu

Door: carlageorge

20 Juni 2010 | Indonesië, Batavia

Vanmorgen afscheid van Gily-Air genomen, eerst met de paardekar en met een kleine boot naar Gily-Trawangan, hier zijn we overgestapt op de snelle Gily-cat 2, de zee was roerig met hoge golven, zo erg dat we op een gegeven moment stil lagen, maar toch goed aangekomen bij de havenplaats Gadang-Bay. Hier stond onze prive-chauffeur al weer klaar om ons naar hotel La-Toya te brengen, maar Carla moest eerst nog wat van een oud vrouwtje (zielig) kopen, na een rit van tweeenhalf uur aangekomen bij ons hotel, ziet er werkelijk schitterend uit, veel luxe en twee zwembaden. We zijn tegen zonsondergang nog bij het strand geweest, waar ze aan het surfen waren op hoge golven een mooi gezicht. Om half 7 naar de masseuse geweest, van top tot teen gemasseerd, waarbij Carla vond dat mijn masseuse stond te hijgen, wat ook zo was!!! Toen nog wat gegeten en met een volle maag op bed.

Zaterdag 19 juni.

Weekend dus een rustdag vandaag, na het ontbijt gelijk gaan zonnebaden bij het zwembad. Tussen de middag een wrap met stukjes kip gegeten overheerlijk. George een kleine wandeling gemaakt, Carla zonnebaden. Om kwart over vier een taxi besteld die ons naar Kuta brengt, waar Carla nog wat wil gaan winkelen, de taxi-chauffeur heeft nog geen rijbewijs of heeft hem net gehaald in onze ogen!!! Maar hij heeft ons weer veilig thuis gebracht bij het hotel, waar we het nederlands zien winnen met 1-0 van japan, morgen alweer de laatste dag (SNIK SNIK)/