overtocht van bali naar gili meno - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van carlageorge - WaarBenJij.nu overtocht van bali naar gili meno - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van carlageorge - WaarBenJij.nu

overtocht van bali naar gili meno

Door: carlageorge

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2010 | Indonesië, Batavia

hallo
hier zijn we dan weer .Vanmorgen 6 uur opgestaan en half 7 was de fam weer voor ons een ontbijt aan het maken voor mij is het niet zo moeilijk ik eet elke ochtend pancake met banaan vers fruit en thee.
Om 7 uur werden we opgehaald door weer een prive chauffeur met een glimlach.Hij heeft ons naar padangbay gebracht om 9 uur ging de boot.
Er waren ook wat andere nederlanders en je weet ik carla ben zo in gesprek.
Allemaal in de boot en gaan als een speer.Na een uur varen waren we in lombok daar de eerste mensen eruit en toen vervolgens naar gili trawangan waar wij ook uit moesten en je weet ik heb niet veel meegenomen en de mannen zijn heel klein en ik met mijn zware koffers ze kregen zo wat een hart verlaming ik zag ze echt zo kijken die nederlanders zijn niet goed bij hun hoofd.
maar nu komt het wij moesten naar een klein eiland met ons 2 met 3 koffers een laptop tas en handbagage.En toen over het strand in een soort vissersboot maar het is goed gegaan tot we aan kwamen op het eiland.Tot onze schrik hebben ze hier alleen paard en wagen maar niet zo als bij ons een kleine pony met een bakje erachter daar moesten de koffers en handbage en laptop tas en wij met ze 2 plus de chauffeur.Ik had zo een medelijden met dat paardje maar het ging goed een hele ervaring.Hier aan gekomen alleen maar rust een huisje aan het strand en zwembad tafels op palen om te eten met een riet dak aan de zee een luxe er is hier haast niemand geweldig nu kunnen we tot rust komen zijn we ook aan toe.We kunnen ook naar de andere eilanden gebracht worden daar is veel toerisme maar hebben daar nog geen behoefte aan.
het is jammer dat we nog steeds geen fotos kunnen toevoegen want we kunnen niet op onze laptop en wij oude mensen weten niet hoe het moet het is al een kunst om steeds dit te doen maar ja het lukt.Nu we gaan lekker aan het strand liggen
groetjes carla en george xx

  • 13 Juni 2010 - 18:20

    Janen Manja:

    Hallo lieverds
    De reis naar gili was al weer een avontuur op zich.Blij dat jullie heelhuids zijn aangekomen zeker met al die bagage,Hoe doen die backpackers dat toch daar moeten we dan toch eens in de leer.Maargoed jullie zijn er en nu en nu maar eens wat rustiger aan doen en een beetje bijkomen.Geniet daarvan!Wij zijn aan het rondcrossen op het eiland is klein dus in een paar dagen moeten we de belangrijkste dingen kunnen doen.De natuur is hier prachtig en je komt niet veel andere toeristen tegen.Lieverds geniet van de Gili eilanden en tot horens.Alle liefs en een dikke knuffel Jan en Manja uit de Azoren.P/S Jan zegt je hebt toch je eigen pakezel bij je is niet van mij afkomstig(die arme man)XXXXXX

  • 14 Juni 2010 - 09:45

    Stanneke:

    Super leuk jullie verhalen te lezen ,krijg nog meer zin om ook een keer te gaan. Jullie genieten duidelijk van alles.Nou kanjers ik spreek jullie later weer of in jullie reisverslag liefs sjaak en stanneke en de boys

  • 15 Juni 2010 - 04:04

    Petra En Rob:

    Hey Globetrotters,wat een reis zeg, ik wordt al moe als ik jullie verhalen lees ha ha. wij gaan ook lekker,aleen is het erg heet hier in thailand. vandaag ben ik goed verbrand ik lijk wel een kreeft {ben ik ook eigenlijk}verder doen wij het rustig,woensdag gaan we naar koh tao dat is eigenlijk een duikers eiland maar wij gaan om te snorkelen,we blijven 2 nachtjes en gaan dan weer terug naar koh samui waar we nu zijn.we moeten woensdag ook om half 6 op pfff niks voor mij, kunnen jullie nu wel een beetje uitslapen?want als ik jullie tijden zie ha ha.nu kan je lekker ff tot rust komen en heerlijk relaxen. geniet er van

    groetjes petra en rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

bali

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2010

balagan

20 Juni 2010

Gily=Air

19 Juni 2010

Gily=Air

17 Juni 2010

gily-meno

16 Juni 2010

stranddag

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 11191

Voorgaande reizen:

02 Juni 2010 - 21 Juni 2010

bali

Landen bezocht: