zaterdag 12 juni - Reisverslag uit Bali, Indonesië van carlageorge - WaarBenJij.nu zaterdag 12 juni - Reisverslag uit Bali, Indonesië van carlageorge - WaarBenJij.nu

zaterdag 12 juni

Door: carlageorge

12 Juni 2010 | Indonesië, Bali

hallo iedereen
ik carla mag het vandaag doen george ligt op de kamer en wordt massage bij gedaan ik ben straks aan de beurt.
Vannacht niet geslapen wer we hadden weer een huisvriend de naam is en toke ik zeg een mini krokedil die gilt om de 2 uur en dan 7 keer maar ze zeggen hier dat dat geluk brengt.
Het zal wel maar wij hebben niet geslapen en george is als de dood.
We moesten vandaag om half 6 op want om half 7 hadden we met de eigenaar waar we verblijende boer een wandel tocht door de rijstvelden 5 km berg op en af op randjes lopen enzo we begonnen al goed we gingen een steile trap af en ik lag na 3 treden al lang uit gelukkig niets aan de hand .
het was erg leuk en de eigenaar vetelde heel leuk alleen na een uur lopen ging het weer regen wij schuilen en na een kwartier weer verderwel met regen .
na een uur wer droog we hebben 3 uur gewandeld weer kapot.
Toen naar een vriendin van de eigenaar die maakt met de hand sarongs ze doet daar 3 dagen over en vraag 15 e.
Toen naar ons hokje want dat is het hier maar wel gezellig maar geen luxe.
Toen heft de eigenaar nons naar een mooi strand gebracht de naam is
amed dat strand is 10 jaar geleden gemaakt dat houd in dat je 5 meter van de kant al koraal hebt je weet niet wat je ziet we hebben geweldig gesnorkeld ik heb met mij duikbrevet nog nooit zo mooi koral gezien gewoon met snorkel.
Om 4 uur stond de eigenaar weer voor ons en is met ons naar de bank gegaan dat is gewoon hier je hebt altijd een prive chauffeur.
We hebben alleen niet zo mooi weer maar dat geeft niet anders is het misschien te warm om dat allemaal te doen
vanavond hebben we met de familie gegeten erg lekker wel spici.
Morgen gaan we naar de gili meno eilanden voor 5 dagen en weten niet of we daar kunnen internet de weersverwachting ziet er niet best uit maar we zien het wel .
We gaan ieder geval nu uit rusten beetje snorkelen we hebben genoeg gedaan en ook wel moe.
Ik stop nu want er staat een oud kereltje op me te wachten van 70 om me te masseren jong iemand was er niet.
groetjes carla en george

• 12 Juni 2010 - 17:13

Manja,jan:

Hallo vakantiegangers
    Bedankt voor de sms hebben jullie de onze gekregen?Wat een avonturen beleven jullie toch,Het is maar goed dat jullie nu een paar dagen op de gili eilanden zitten,hoop dat je daar net zo mooi kunt snorkelen als daar waar je over schreef.Wel lekker rustig aan doen daar anders komen jullie gesloopt terug.Wij hebben het hier heerlijk,het is wel iets rustiger dan gedacht maar we vermaken ons prima.Vandaag zijn we wezen whalewatchen en dat was geweldig.Morgen voor 5 dagen een auto gehuurd dan gaan we het eiland verkennen.Wat een pech dat je een masseur had van 70 en niet een lekker ding maar ach george kan het vlg mij ook prima.Alle vermoeidheid uit de spieren gemasseerd?Hoop van wel!Lieverds ga lekker genieten op de gilieilanden we blijven hier op de hoogte van jullie avonturen.Een dikke knuffel en alle liefs Jan en Manja

• 12 Juni 2010 - 19:23

Sabine,Saliou&Nicole:

Echt leuk om jullie verhalen te lezen:), we volgen het bijna elke dag!

Jullie beleven elke dag wel wat:D

Genietse

Mis jullie, Love you! Tot snel!

Big Kiss