aan gekomen in kuala lumpur - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van carlageorge - WaarBenJij.nu aan gekomen in kuala lumpur - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van carlageorge - WaarBenJij.nu

aan gekomen in kuala lumpur

Door: carlageorge

03 Juni 2010 | Nederland, Purmerend

hallo iedereen

Woensdag 2 juni 2010, vanmorgen om 7 uur opgestaan, en we worden weggebracht door Esther naar de trein in Weidevenne. Trein gemist, maar we waren ruimschoots op tijd, dus de volgende trein genomen, aankomst op schiphol om 10.15 uur, ingecheckt ( 6 kilo te zwaar ) wat geen problemen opleverde, door de douane, hierna nog wat gewinkeld.
Om 12 uur naar het vliegtuig, onderweg nog een echtpaar ontmoet n.l. Ron en Dian (Dian komt van Djakarta) zijn nu twaalf en een half jaar bij elkaar en gaan nu de bruiloft nog een keer overdoen in Djakarta, waarvoor we zijn uitgenodidg (BIZAR), maar zien hoe we dat gaan regelen!!! Om 12.15 uur de lucht in, waarbij de start weer fascinerend was. Inmiddels zijn we na een prima vlucht per taxi aangeland in het Piccolo-hotel in Kuala-lumpur. We gaan ons opfrissen en dan even de stad in, gr Carla en George.

• 03 Juni 2010 - 09:57

Monique:

Hey griet, toch weer een verhaal voor in het boek he. Ben benieuwd of het je lukt om bij de bruiloft van Ron en Dian kunt zijn. Hoop dat jullie het lekker hebben en zie uit naar de volgend update. Met je bruine snollebol gaat het goed. Ze hebben samen al weer het Amsterdamse bos onveilig gemaakt en in de prutsloot gelegen. Ach als ze het maar naar hun zin hebben. Veel liefs voor jullie en geniet lekker. Voorzichtig! Dikke Kus

• 06 Juni 2010 - 11:17

Lida En Bart:

Leuk dat jullie het weblog gebruiken. Kunnen we stiekem een beetje meegenieten van jullie reis. Wij zijn natuurlijk heel benieuwd hoe het in Bali is. We zien uit naar de volgende verslagen. Lida d`r fietsframe is bij Rik. Hij heeft grote plannen om er een kek frame van te maken. Dan vallen we in het najaar goed op in het drukke verkeer van Bali.
    Veel plezier verder met jullie mooie reis.

Bye
    Lida en Bart