Donderdag 3-6-2010 - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van carlageorge - WaarBenJij.nu Donderdag 3-6-2010 - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van carlageorge - WaarBenJij.nu

Donderdag 3-6-2010

Door: carlageorge

03 Juni 2010 | Nederland, Purmerend

We zijn de stad ingelopen, allemaal dure winkels (cucci, louis vutton etc) niet voor onze beurs, op zoek naar de twin towers, in de twin towers eerst wat eten bij de burgerking, 2 hamburgers (angry woppers) besteld waarbij ons de vlammen uit onze ..... kwamen, ijsje na om te blussen. Toen naar lake garden gelopen om in dit park wat te wandelen, maar wel in een super laag tempo, daar het weer zeer drukkend is. Hierna zijn we in de bus gestapt voor een stads-toer, maar daar we een nacht hebben overgeslagen vielen beiden in de bus enkele keren in slaap, na 4 haltes uitgestapt taxi genomen naar het hotel, taxi-chauffeur was niet echt bekend in de binenstad, uiteindelijk in het hotel aangekomen en een paar uur geslapen, opgefrist en wat gaan eten in de stad, zijn nu weer (23.50 uur) in het hotel, verslag maken en op bed.
Gr Carla en George.

• 03 Juni 2010 - 16:17

Petra En Rob:

grappig dat blog, ik doe het een beetje via hyves. wij zijn hong kong moe nu en wilden eigenlijk morgen terug naar thailand maar dat gaat niet nu gaan we zaterdag, dan hebben we eindelijk zon, hier alleen bewolkt en soms regen. is het mooi in kuala lumpur? nou veel plezier nog.wij denken er nog aan om mischien bali mee te pakken.oja lekker dat maurice geslaagd is hoorde het net via jaimy

xxx petra en rob

• 03 Juni 2010 - 17:43

Manja En Jan En Iris:

Hallo luitjes
    Hoop dat jullie inmiddels een beetje bijgeslapen hebben.Het aan de warmte wennen zal waarschijnlijk even duren.Is prettig als je straks af en toe een frisse duik kunt nemen.Als het goed is zitten jullie vanaf vrijdag in Bali?Is de vlucht een beetje meegevallen?Hier is het inmiddels heerlijk weer.Heel veel liefs en groetjes,Manja,Jan en Iris

• 03 Juni 2010 - 19:26

Anja En Fried:

He wereldreizigers, leuk dit zeg ! geweldige stad zeker, druk en warm.. neem je nog een Roleksie of gussie mee ha ha, geniet lekkker en maak veel foto s, oh Car, Tamara heeft een dochtertje ze heet Isa, zware bevalling gehad, maar dat is ze nu alweer vergeten denk ik !
    dag schatten, tot de volgende blog xxx Beer

• 04 Juni 2010 - 17:59

Rein:

Ik wist niet dat jullie ook in Kuala Loempoer zouden zijn.

• 04 Juni 2010 - 21:34

Maatje:

Hey maatje, het klinkt weer allemaal toppie!!
    Hoop dat jullie lekker slapen en dan goed uitgerust gaan genieten.
    Have fun, dikke kus

• 05 Juni 2010 - 17:40

Maurice En Angela:

Goed om te horen en dat jullie het naar jullie zin hebben. Wij hebben hier ook mooi weer, 25gr. Maurice is vandaag de hele dag wezen toeren met Sergee en An naar het strand. Heel plezier we kijken uit naar jullie volgende verhaal. Balou heeft ook een leuke vakantie bij Monique maar mist je wel. X Ons

• 07 Juni 2010 - 09:31

Lida :

Hoi Wereldreizigers,
    Al gewent aan de warmte, de rust en al die nauur om je heen? Heerlijk schommelen in je hangmat, uitkijken over de zee en af en toe opstaan om wat te eten en te drinken. Genieten hoor, pak de rust en laat Azie over je heen komen. Ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Liefs Lida

• 07 Juni 2010 - 15:39

Manja En Jan En Iris:

Lieve Carla en George
    Wat een leuke foto's!!Al een beetje aan de temp.gewend?Zo te zien genieten jullie volop!Het is het erg leuk om op deze manier een beetje op de hoogte te blijven.Zit Azie al een beetje in het bloed?Wij vonden het toendertijd geweldig.Geniet nog van alle leuke dingen die op de planning staan en ook van elkaar.Een hele dikke hug Manja,Jan en Iris

• 07 Juni 2010 - 21:34

John:

hallo George en Carla,

supermooie foto's van een super mooi land en
    zo te zien hebben jullie het geweldig naar de zin,geniet ervan en van elkaar, het komt jullie toe,

groetjes en liefs John.