vandaag naar sideme - Reisverslag uit Bali, Indonesië van carlageorge - WaarBenJij.nu vandaag naar sideme - Reisverslag uit Bali, Indonesië van carlageorge - WaarBenJij.nu

vandaag naar sideme

Door: carlageorge

Blijf op de hoogte en volg

09 Juni 2010 | Indonesië, Bali

woensdag 10 juni
Hallo Iedereen
Vandaag moet ik het verslag tikken George ligt ziek in bed diaree en hoofdpijn.
Vannacht een slechte nacht gehad er was een mini krokodil zo noem ik het van wel 35 centimeter in onze kamer en ging om 3 uur heel erg schreeuwen dus we schroken ons dood maar kregen hem niet te pakken zat achter de airco.
Ik zat er niet mee maar George wel .
we gingen weer verder slapen en om 6 uur weer we hebben de deur open gezet met het idee dan gaat hij er wel weer uit.
maar george werd toen ziek.
Om acht uur op om 10 werden we opgehaald.
We moesten 4 uur rijden maar in een luxe taxi bus met ons 2 .George heeft de hele weg geslapen (erg gezellig want de taxi chauffeur kon geen woord engels).
Hier aan gekomen in de bergen 1770 meter hoog een paradijs 11 huisje op palen met uitzicht over de rijsten velden.
Een sprookje zwemmen in de rivier en als je wil kan je 2 keer per dag mediteren.
George naar bed gegaan en ik aan de wandel was al meteen verdwaald en kon me huisje niet terug vinden.
toen de tuinman aan gesprokken maar die dacht dat hij een engel tegen kwam een blonde vrouw en dan nog in haar bikini ook hij keek de andere kant uit en heeft me naar het huisje gebracht.
Even later werd er op de deur geklopt en kwam er een jongen mij eten brrengen erg luxe maar schok ook dat ik in bikine open deed.
Vanacht om 2 uur worden we opgehaald gaan we de bergen in wandelen en naar het hoogste punt daar staat een tempel en wachten tot 6 uur zon opgang en een trap beklimen weet niet of george mee gaat anders ga ik alleen lijkt me super morgen vertel ik hoe het was.
Om 7 uur word er voor ons gekookt en op de kamer gebracht waar we een balkon hebben en over het veld uitkijken.
We gaan daarna naar bed voor een paar uur.
morgen schrijf ik de rest.
groetjes carla en george p.s ik hoop dat ik net zo leuk heb geschreven als george xxxx

  • 09 Juni 2010 - 12:05

    Manja En Jan En Iris:

    Hallo reizigers

    We hopen dat George het ergste weer gehad heeft en inmiddels aan de betere hand is.Tuurlijk laat je je dan niet weerhouden om de omgeving te verkennen daar heet je Carla voor!!!Wat heerlijk dat het er zo mooi is.Fijn zo'n kroko in je kamer gelukkig was ie maar 35 cm .Ik moet er niet aan denken ,zaten ze dan ook niet in de rivier??Dat mediteren lijkt me wel wat.Moet je niet samen met Jan doen die krijgt zeker de slappe lach.We zijn zo blij dat jullie duidelijk genieten en nu maar hopen dat George weer snel op de been is.Geniet nog van alle mooie dingen die jullie verder nog gaan doen .Ik probeer morgen nog een berichtje achter te laten daarna vertrekken wij vrijdag vroeg naar de Azoren en houden we contact via sms.Een hele dikke knuffel voor beide.
    XXXXX Manja,Jan en Iris

  • 09 Juni 2010 - 12:08

    Manja En Jan En Iris:

    P/S Jullie schrijven beide leuk.Het is erg grappig om zo op de hoogte te blijven.Dikke kus Manja

  • 09 Juni 2010 - 12:35

    Monique:

    Hallo schatten,

    Och arme George, hoop dat het inmiddels wat beter gaat met hem. Veel drinken om uitdrogen te voorkomen hey....Ik lach me rot om die verhalen. Allebei leuk geschreven maar ik zie precies wanneer het Carla is... ken haar ook al een beetje. Ik mis je ouwe....;-)) Met je labradoedel gaat het hartstikke goed. Die twee ongeleide projectielen vermaken zich uistekend met elkaar en krijgen de nodige lichaamsbeweging, en veel zwemmen... nu is het weer hiet niet zo geweldig op het moment maar dat maakt ze niet uit... Gister kwam het met bakken tegelijk naar beneden, dus geniet maar lekker van het mooie weer daar en neem wat zon mee terug maar vooral jullie zelf in goeie staat en vol verhalen. Fijn dat jullie het zo leuk hebben inclusies huisgenoten in de vorm van mini krokodillen... Hoe staat het met de spinnen daar zijn die ook 34 cm groot. Brrrrr het idee alleen al...

    Dikke zoenen uit een een bewolkt en regenachtig maar zeer benauwd Nederland.

  • 09 Juni 2010 - 12:37

    Monique:

    P.S. George, zitten je tenen er nog aan of heeft de krok zich daar tegoed aan gedaan. Whahhahhaa

  • 09 Juni 2010 - 13:13

    Lida :

    Hoi daar,

    Carla je schrijft hartstikke leuk, ik zie het echt voor me. Jij dwalend door de tuin, die tuinman en die bediende die zich rot schrikken van zo'n mooie vrouw. Naar de George ziek is, goed drinken, hebben jullie ORS mee? Dat helpt meestal snel om de zouten die je verliest aan te vullen en voel je je al snel weer wat beter. Die hoofdpijn die hij heet zou een te kort kunen zijn aa zouten en vooral vocht. Beterschap voor hem. Geniet van de zonsopgang morgen.

    Kus Lida

  • 09 Juni 2010 - 16:55

    Angela En Maurice:

    george beterschap.
    wat gaaf met de dolfijnen, hoop dat het net zo leuk was al mexico.
    Klinkt erg goed allemaal! we zijn benieuwd naar de foto's! Kus van ons

  • 10 Juni 2010 - 14:46

    Maatje:

    Hoi maatjes, ff een berichtje vanuit een heel erg benauwd, warm Purmerend.
    Wat een vakantie hebben jullie, helemaal geweldig. Hoewel ik me afvraag of je wel van een vakantie kunt spreken want het is volgens mij best heel vermoeiend!Maar wat een grandioze ervaring!!!!
    Hopelijk knapt George snel op zodat jullie weer lekker samen op pad kunnen.
    Have fun, dikke kus Karin

  • 10 Juni 2010 - 19:45

    John:

    hallo Carla en George,

    hopelijk is George weer helemaal genezen van de race !! en hebben jullie nog een paar leuke dagen voor de boeg.
    We genieten van jullie reisverslagen, ga zo door liefs en groetjes John.

  • 10 Juni 2010 - 20:01

    Lucienne:

    Tjee wat een geweldige reis voor jullie en zo te zien hebben jullie het helemaal naar je zin leuk hoor dat verslag, geniet ervan hoop dat sjors al weer beter is. Prachtig om te lezen dat je er al weer veel vrienden bij hebt, maar dat kan ook niet anders met Carla op vakantie ontmoet je altijd wel iemand. Ik had al een keer eerder een berichtje geschreven, maar zeker niet goed want zag het niet meer terug. Nog heel veel plezier en geniet vooral

    dikke kus Lucienne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bali

bali

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2010

balagan

20 Juni 2010

Gily=Air

19 Juni 2010

Gily=Air

17 Juni 2010

gily-meno

16 Juni 2010

stranddag

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 11201

Voorgaande reizen:

02 Juni 2010 - 21 Juni 2010

bali

Landen bezocht: