reisverslag. - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van carlageorge - WaarBenJij.nu reisverslag. - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van carlageorge - WaarBenJij.nu

reisverslag.

Door: carlageorge

08 Juni 2010 | Nederland, Purmerend

Maandag 7 juni,

Vandaag nemen we afscheid van ons hotel Biyukukung en gaan we op weg naar Lovina, samen met onze vrienden, ongeveer 13.00 uur aangekomen bij een prachtig hotel Ramputan en hebben onze intrek in de hotelkamer gedaan. S'middads om 15.00 uur gaan we zwemmen met dolfijnen in een bassin. Daar aangekomen gaan we eerst zwemmen met 1 dolfijn genaamd John, maar John heeft z'n dag niet , ook niet na het eten van wat vis. Dus zijn we met de instructeur naar een ander bassin gegaan met 2 dolfijnen, deze kon je aaien etc erg leuk, om 17.00 uur was er nog een dolfijnen-show (Harderwijk in het klein). Sávonds uit eten met onze vrienden en na het eten nog even achter de laptopom jullie daar in Ned op de hoogte te houden, middels de weblog. Het is inmeddels alweer na twaalven, als we ons bed opzoeken.

Dinsdag 8 juni.

Vanmorgen ging de wekker al af om 5 uur, daar we met z'n vieren met een kleine boot het water opgaan om dolfijnen in het wild te zien zwemmen, we hebben er maar een paar gezien. Wat ik/we wel hebben gezien was een boot met de naam "FRIESLAND" en een friese vlag in top. Om 8 uur weer terug, waarbij Dian tijdens het uitstappen te water raakt hilariteit alom, Ron pakt Sarla en ook zij gaat te water, ontbijt gedaan, George een tukkie, Carla pedicure, hierna kaarten geschreven en op de post gedaan. Onze vakantie vrienden gaan vandaag weg naar familie en daarna naar Djogjakarta om het feest voor te bereiden, nog gegeten met de eigenaar zijn vrouw had balinees gekookt, Carla heeft offerbakjes gevouwen samen met de schoonvader en kan hier zo aan de slag. Voor de rest van de dag gaan we luieren, want het vroeg opstaan begint ons parten te spelen. Straks nog een strandwandeling wat eten en proberen vroeg naar bed, maar dat zeggen we elke dag. Op naar morgen weer een andere plaats, groetjes Carla en George.

• 08 Juni 2010 - 08:58

Lida:

Super dat jullie zo genieten. Heerlijk om te lezen. Een massage van 4 uur, woh, dat lijk me wel wat.

• 08 Juni 2010 - 10:53

Petra En Rob:

hey, leuke foto's hebben jullie ook en wat een leuke uitjes maken jullie. wij hebben niet zo veel bewolking,ws maar waar ha ha. wij gaan morgen met het vliegtuig naar koh samui, daar blijven we tot het end we gaan alleen nog 2 nachten naar een ander eiland met de boot.we zijn er nu wel achter dat we vorig jaar gewoon op de mooiste plaatsen van thailand zijn geweest, hier in pattaya is het erg vies het zee water is gewoon te smerig om er in te gaan, dat is jammer, maar koh samui zijn we vorig jaar geweest en daar is het prachtig, volgend jaar ook maar naar indonesie, kan je ons mooi vertellen waar we heen moeten, ik zal dat wel met maurice en an doen.
    nou veel plezier nog en ook wel een beetje uitrusten hoor!

xxx petra en rob

• 08 Juni 2010 - 11:35

Mimi:

Wat leuk om jullie zo te volgen en wat een fantastische reis. Wat een discipline om elke dag een reisverslag te maken en dat terwijl jullie al slaap en tijd te kort komen. Maar wel blijven doen hoor want ik vind het heel leuk om te lezen. Geniet verder samen nog van deze geweldige vakantie. Veel liefs Mimi

• 08 Juni 2010 - 19:51

Erna:

Hoi Carla en George

Leuk om jullie verslag te lezen van jullie reis, kunnen wij hier ook even meegenieten!

Liefs Erna.