strand dag vandaag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van carlageorge - WaarBenJij.nu strand dag vandaag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van carlageorge - WaarBenJij.nu

strand dag vandaag

Door: carlageorge

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2010 | Indonesië, Batavia

hallo hier zijn we weer.Vanmorgen opgestaan als je je deur open doet hebben we voor de deur een zwembad en 50 m verder het strand.
We gaan eerst ontbijten lekker aan het strand.
Vandaag voor het eerst even aan het zwembad liggen.
Carla in de zon en George zegt al snel ik ga onder de parasol.Toen zijn we langs het strand gewandeld met onze snorkel en zijn bij de duikschool het water ingegaan en een uur gesnorkeld.en toen weer even naar het zwembad.
na 2 uur hadden we beide het is wel erg heet.Carla had een idee laten we het eiland helemaal rond wandelen.Dat is 7 km lekker in de zon met een beetje wind.Op de helft kregen we een beetje honger en kwamen bij een leuke tent de naam is skallysbages allemaal jonge nederlanders erg gezellig maar wij hebben hier meer rust.
Toen weer terug naar ons eigen plekje.Daar weer even wachten op zonsondergang met een fruit drankje.
Vanavond lekker rustig een keer een boekje lezen

  • 15 Juni 2010 - 16:36

    Maatje:

    Hey globetrotters!!!
    Wat een topvakantie hebben jullie. Ik hoop dat ik Dick ook eens zo ver krijg dat we ook die kant op gaan.
    Het lijkt me heerlijk voor jullie dat jullie nu een beetje kunnen uitrusten. Volgens het weerkaartje zouden jullie nu wat regen kunnen hebben, valt dat mee???
    Veel liefs van Dick en Karin
    PS maatje: die week van ons wordt echt relaxen????Lijkt me helemaal heerlijk!

  • 15 Juni 2010 - 18:06

    Anja En Fried:

    He schatties,Car ik heb je al een paar smsjes gestuurd,ik denk dat sommige niet aangekomen zijn..nou ja,wat hebben jullie het fijn samen, ben zo blij dat alles goed gaat oh enne ik heb je opgegeven voor Expeditie Robbinson, vind dat wel wat voor jullie, Eddy Zoey gaat snel bellen ha ha.
    geniet nog heerlijk van het eiland en van elkaar, en ik vind jullie verhalen echt heel leuk ! xxx Anja en Fried

  • 15 Juni 2010 - 18:51

    Angela En Maurice:

    Zo te horen hebben jullie het super, wat leuk van jullie duik. Hele fijne week nog en geniet! Benieuwd naar de rest van de foto's! kus ons

  • 15 Juni 2010 - 20:19

    Marion:

    wat een genot om jullie reisverslag te lezen.heb wel het idee dat als je dit samen overleeft het allemaal wel goed zit ha ha.wel klote voor george dat ie een paar dagen niet lekker was.geniet maar lekker schat dat heb je wel verdiend!!!! dikke zoen

  • 16 Juni 2010 - 08:13

    Monique:

    Als ik zo de verhalen lees dan is het een echte aanrader zo'n reis. Dus ik ga nu elk dubbeltje omdraaien om zo snel mogelijk een tour te boeken. 1 adresje op Bali heb ik al om te bezoeken... Carla kun je nog een ronde Bali aan maar dan met je favouriete nicht uit Maastricht :-)) iig eerst nog een weekendje Brussel om weer ff warm te draaien. Miss U!

  • 16 Juni 2010 - 14:14

    Jan En Manja:

    Hallo vriendjes
    Top dat jullie gedoken hebben en tegek dat george geen last had.Jullie beleven toch maar wat maar dat kan haast niet anders als je met Carla op pad bent.Nog heel veel genieten en we horen wel wat jullie volgende ding wordt.Dikke kus uit de Azoren Jan en Manja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

bali

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2010

balagan

20 Juni 2010

Gily=Air

19 Juni 2010

Gily=Air

17 Juni 2010

gily-meno

16 Juni 2010

stranddag

Actief sinds 31 Mei 2010
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 11196

Voorgaande reizen:

02 Juni 2010 - 21 Juni 2010

bali

Landen bezocht: